Інформація для батьків





7 фраз,які потрібно говорити дитині кожен день



4 травня - міжнародний день пожежника
У пожежній службі ми боремося разом проти одного спільного ворога - вогню
Святкування Міжнародного дня пожежника відбувається в першій декаді травня. Вперше відзначено в 1999 р. День присвячений вшануванню пожежних і їх небезпечної служби, є професійним святом пожежників. В цей День організовується і ряд пам’ятних заходів.

День танцю відзначають люди, що працюють в області опери та балету, а також всі, хто причетний до танців різних видів.
Всі любителі хореографії можуть відзначати Міжнародний день танцю 29 квітня.
З 1982 року це свято щорічно об’єднує всіх людей світу, які не тямлять своє життя без танцю. Придумали це свято молодості, ритму та емоцій в організації ЮНЕСКО, вибравши для його відзначення дату народження відомого балетмейстера з Франції Жана-Жоржа Новера. Він став теоретиком хореографічного мистецтва, завдяки чому його прозвали батьком сучасного балету.
Відомо, що чоловік, ім’я якого пов’язане з появою цього свята, обгрунтував принципи балету деяких жанрів. Вони були викладені в його праці «Лист про танець і балети». Саме вишукування Новера вплинули на розвиток такого жанру, як балет-п’єса, який вимагає єдності пантоміми, танцю, музики і мистецтва.




ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА
  1. Поради для батьків від МОН та ЮНІСЕФ
  2. Поради батькам дітей дошкільного віку з ОПП
  3. Поради та вправи для дітей дошкільного віку від МОН
  4. Як говорити про короновірус з дітьми молодшого віку  



























         



Шановні батьки та любі дітки!

Батькам на замітку: кілька ідей, чим зайнятися з дитиною під час карантину


СЕРЕДА, 18 БЕРЕЗНЯ 2020 

























Поки в Україні запровадили карантин і діти залишилися вдома з батьками, важливо зрозуміти, чим можна зайняти дитя, щоб усім було комфортно.
Окрім перегляду мультфільмів та читання книг, можна пограти в розвивальні ігри або стати «веселим листоношею»:
Підготуйте з дитиною гарні малюнки для кожного адресата – бабусі, тітки чи друзів.
Поки дитина зайнята малюванням, обдзвоніть адресатів і дізнайтеся, чи будуть вони вдома, попередьте про прихід – нехай приготують символічну нагороду «листоноші», наприклад, цукерку або фрукт. Якщо у вас є автомобіль, то буквально за кілька годин ви встигнете розвести листівки багатьом знайомим – тільки ніде не затримуйтеся.
Організуйте гру «У пошуках скарбу»

























Намалюйте на аркуші А4 карту, наприклад, дитячого майданчика з позначенням «Скарб». Поки дитина не бачить, заховайте в цьому місці маленький сюрприз.

Лист з картою порвіть на рівні частини (наприклад, на 4 або 6). Придумайте змагання, як дитині заслужити фрагмент карти, наприклад, загадуйте загадки.

Після того, як маленикий шукач скарбів збере всі частини карти, він зможе їх зкласти і знайти ваш сюрприз.
Опануйте незвичні способи малювання
Малюйте відбитками пальців. Для цього треба шматочки губки, фарби, вода, пензлик, ручки, олівці чи фломастери. Спочатку нанесіть фарбу  на губку пензликом.  Потім притисніть до неї пальчик. Усе – на папері можна залишати кольоровий відбиток.




























Насильство в сім’ї. Поради соціального педагога батькам.

Найчастіше тільки фізичне насильство ми вважаємо насильством.
Нам складно припустити, як часто ми самі демонструємо насильство або стаємо жертвами.
Виявляється, насильство – це ще й:
  • Погроза нанесення собі або іншому тілесних ушкоджень;
  • Невиразні погрози, як-от: «ти в мене дограєшся!»;
  • Погрози піти, забрати дітей, не давати грошей, подати на розлучення, розповісти про щось;
  • Заподіяння шкоди домашнім тваринам ( щоб помститися партнеру);
  • Ламання та знищення особистих речей;
  • Використання брутальних слів, лайка;
  • Принижування, ображання, постійне підкреслювання недоліків;
  • Контролювання, обмеження в спілкуванні, стеження;
  • Заборона лягати спати, або насильне позбавлення сну;
  • Звинувачування у всіх проблемах;
  • Критикування думок, почуттів, дій;
  • Поводження із ним/нею як із прислугою;
  • Ігнорування.
Насильством щодо дітей слід вважати:
  • Нехтування дитиною;
  • Нехтування обов’язків стосовно дитини;
  • Відсутність в сім’ї доброзичливої атмосфери;
  • Недостатнє забезпечення дитини наглядом та опікою;
  • Втягування дитини в з’ясування стосунків між батьками та використання її з метою шантажу;
  • Недостатнє задоволення дитини в їжі, одязі, освіті, медичній допомозі, за умови, що батьки матеріально спроможні зробити це;
  • Використання алкоголю до втрати самоконтролю над дітьми;
  • Нездатність забезпечити дитині необхідну підтримку, увагу, прихильність.
Не складно помітити, що все це не рідкість у наших сім’ях. Ми не розглядаємо це як щось особливе. Так поводилися наші батьки, батьки їхніх батьків. Така поведінка стала для нас звичною. І часто ми просто не замислюємось над тим, як це може вплинути на нас самих і наших дітей.
Коли виникає конфлікт, дорослі часто так захоплюються ним, що думають тільки про те, як відстояти свою позицію. Їм однаково, що відбувається в навколишньому світі. Діти, безумовно, не можуть бути сторонніми спостерігачами.
Чи знаєте ви, що:
  • Діти бачать, чують та пам’ятають більше ніж думають дорослі. Нам здається, що дитина в цю хвилину не бере участі в конфлікті (захоплена грою, дивиться телевізор, перебуває в іншій кімнаті). Але насправді діти завжди знають коли батьки сваряться.
  • Діти різного віку по-різному реагують, але на всіх дітей, навіть на немовлят, впливає домашнє насильство.
Будь-яке домашнє насильство, не залежно від того спрямоване воно безпосередньо на дитину чи іншого члена сім’ї, травмує дитину!
Як діти реагують на насильство в сім’ї:
  • Діти зазнають почуття провини, сорому і страху, так, ніби вони відповідальні в насильстві, яке їм доводиться спостерігати.
  • Діти відчувають сум.
  • Діти відчувають гнів, тому що вони не спроможні змінити те, що відбувається в сім’ї.
Як ці переживання відбиваються на поведінці дітей?
Вони можуть:
  • Реагувати надто агресивно;
  • Не визнавати авторитетів;
  • Бути пасивними чи пригніченими;
  • Мати вигляд заляканих;
  • Скаржитися на головний біль, постійне відчуття втоми, сонливість тощо.
Пам’ятайте!
В сім’ї дитина пізнає, як взаємодіяти з іншими людьми, як ставитися до себе і до оточення, як впоратися з труднощами і, за великим рахунком, що таке життя.
Які уроки може отримати дитина, що стикається з домашнім насильством?
Діти, що були свідками насильства в сім’ї, засвоюють:
  1. Насильство – це засіб розв’язання конфліктів або отримання бажаного. Цю навичку вони переносять спочатку в дитячий садок і школу, потім у дружні і близькі стосунки, а потім у свою сім’ю та своїх дітей.
  2. Негативні форми поведінки в суспільстві – найвпливовіші. Діти переконуються, що тиск та агресія призводять до бажаного результату, і не шукають інших способів взаємодії з іншими людьми. Вони не знають про те, що можна домогтися бажаного, не обмежуючи прав іншого.
  3. Довіряти людям, особливо дорослим – небезпечно. У своїх сім’ях діти не мають прикладу позитивних стосунків. Тому їм складно встановити близькі стосунки з іншими людьми. Вони не спроможні розуміти почуття інших людей.
  4. Свої почуття й потреби не можна виявляти відкрито. Дитина не може виявити свої справжні стосунки в сім’ї, тому що до неї просто нікому немає діла, або за цим настане покарання. Врешті-решт вона втрачає цю навичку – виявляти свої справжні почуття.
Дієві негативні почуття – вони привертають увагу, піднімають авторитет – тому тільки їх і варто проявляти.
В результаті дитина:
  • Або приховує свої почуття в сім’ї, знаходячи їм вихід на вулиці, в навчальному закладі;
  • Або керується принципом – мовчи, терпи і принижуйся.
У сім’ях, де в стосунках з дітьми переважають контролювання, нехтування дитячими проблемами, тиск приниження один до одного, дитина може вирости агресивною або забитою, такою, яка не вміє постояти за себе. Тому ми повинні частіше думати про те, кого ми хочемо виховати. Ми весь час маємо пам’ятати, що дитина – це наше дзеркало.
Коли дитина стала свідком проявів насильства в сім’ї
  1. Допоможіть дитині поділитися своїми почуттями з кимось із дорослих. Дуже важливо, щоб це була людина, якій дитина довіряє. Якщо дитині буде з ким поговорити, її страхи та почуття самотності зменшаться. Слід обов’язково вислухати дитину до кінця, не перебиваючи та не оцінюючи її. Необхідно дати їй можливість просто висловити те, що накопилося в душі. Дуже важливо, щоб дитина зрозуміла, що розповідь про болісні почуття полегшує біль.
  2. Обговоріть з дитиною ситуацію, що склалася, її причини, можливі наслідки.
  3. Іноді діти вважають себе винними втому, що сталося між батьками. Допоможіть дитині зрозуміти: в тому, наприклад, що батьки сваряться, немає її провини.
  4. Якщо ви відчуваєте, що не в змозі допомогти дитині, зверніться до спеціалістів.
Пам’ятайте!
По-справжньому допомогти дитині ви зможете тоді, коли допоможете собі.
Припинити домашнє насильство можна, навчившись поважати іншу думку, інші індивідуальні особливості, інший стиль поведінки.

Це тільки деякі поради. Спробуйте скористатися ними або знаходьте свої. Не впадайте в розпач, коли щось не виходить. З часом у вас буде виходити краще і краще. Все у ваших руках. Від вас залежить, чи залишиться все як було, чи зміниться на краще.

Комментариев нет:

Отправить комментарий